6090061609 |
Plataformes per a treballar i crear activitats per a l'alumnat del CREDA |
2021-2022 |
Taller. Educació Infantil-Primària |
|
|
|
28/1/2022 - 25/3/2022 (15 hores) de 12:00h a 14:00h |
|
VT Curs a distància |
|
_ (A distància)  |
|
|
Format |
En línia |
Sincronicitat |
Síncron |
Organització |
Servei Educatiu Segrià
|
| |
|
|
| |
Inscripció |
15/11/2021 - 28/01/2022 |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Donar a conèixer les plataformes: CANVA, GENIAL.LY i CLASSROOM i portar-les a la pràctica creant recursos per als alumnes amb dificultats de comunicació, parla i/o llenguatge.
Metodologia de treball
Tres trobades virtuals amb explicacions , tutorials amb exemples per a practicar individualment i creació de recursos en petits grups.
|
| |
Objectius |
1- Conèixer i utilitzar el Canva
2- Conèixer i utilitzar el Genially
3- Conèixer i utilitzar Classroom
4- Elaborar materials amb Canva i Genially
|
| |
Continguts |
1- Què és i utilitat del Canva, Genially i Classroom
2- Les imatges
3- El text
4- Aplicació de filtres
5- Elements gràfics de les plataformes
6- Inserir videos i enllaços
7- Com exportar i compartir les creacions
8- Accedir a Classroom
9- Pujar materials i avaluacions a Classroom
10- Afegir alumnes i mestres a classroom
11- Gestionar trobades a classroom
|
| |
Formador/a |
Andreu Ratés
|
| |
Avaluació |
- Satisfacció de les persones assistents i de l'equip directiu amb el disseny i desenvolupament de l'activitat formativa.
- Aprofitament de la transferència immediata a la pràctica docent dels continguts relacionats de l'activitat formativa.
|
| |
Requisits de certificació |
- Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de formació.
- Avaluació positiva de les tasques individuals i grupals en relació amb l'aprofitament i la transferència immediata.
|
| |
Persones destinatàries |
Professionals del CREDA
|
| |
E-mail |
crp-segria@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
divendres |
15/10/2021 |
- |
- |
Sessió 2 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 3 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 4 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 5 |
dimecres |
15/06/2022 |
- |
- |
|
| |